Skolas īpašie piedāvājumi

Lego istaba

Pamatskolas telpās ir ierīkota rotaļu – lego istaba pirmsskolas audzēkņiem. Šajā telpā iespējams darboties ar dažāda lieluma un krāsas konstruktoriem, kas pilnveido nevien bērnu prasmes un matemātiskos priekšstatus, bet arī veicina taktīlo izjūtu, sensoro maņu un sīkās motorikas attīstību. Darbošanās rotaļu istabā rada pozitīvas emocijas un veicina sadarbības prasmes kolektīvā. Lego istabā ierīkota televīzija ar interneta pieslēgumu, kas ļauj bagātināt mācību procesu ar audiovizuāliem materiāliem un pilnveido audzēkņu digitālās prasmes. Telpa aktīvi tiek izmantota sliktu laikapstākļu gadījumā, nodrošinot alternatīvu pastaigai skolas pagalmā.

Mācību darbs

Mācību darbs norit atbilstoši valsts izglītības standartiem un kompetenču pieejai. Katram skolēnam tiek pielāgots individuālās izglītības programmas apguves plāns, ievērojot bērna veselības stāvokli, spējas, prasmes un intereses. Pedagogi mācību procesā izmanto daudzveidīgus metodiskos materiālus, dažādus audiovizuālus avotus un aplikācijas digitālajā vidē – uz planšetdatoriem vai interaktīvās tāfeles.

Montesori

Montesori izglītības metode ir bērnu izglītības sistēma, kuras mērķis ir attīstīt dabiskās intereses un aktivitātes, nevis izmantot formālās mācību metodes. To izstrādājusi itāļu ārste Marija Montesori.

Sāls istaba

Sāls terapija ir dabīga un efektīva veselības stiprināšanas metode, kas ir piemērota gan bērniem, gan pieaugušajiem. Sāls istabas sienas un grīda ir klātas ar sāls pārklājumu, kas rada antibakteriālu un antialerģisku vidi. Sāls istabas apmeklējums ir ieteicams alerģisko simptomu mazināšanai, imunitātes stiprināšanai, nervu sistēmas relaksācijai.

Sensorā istaba

Sensorās telpas apmeklējums ir multi – sensora pieredze. Tā laikā ir iespēja aktivizēt kādu no maņām un relaksēties. Atrodoties sensorajā telpā iespējams vērot, kā mainās krāsainais apgaismojums, klausīties nomierinošās skaņās un mūzikā, taktīli iepazīt apkārtējo vidi, rotaļāties bumbu baseinā un vērot gan izglītojoša, gan izklaidējoša rakstura videomateriālus. Sensoro nodarbību laikā tiek uzlabotas komunikācijas un pašregulācijas prasmes, aktivizēta prasme darboties komandā un sadarboties ar vienaudžiem un pedagogiem. Iemaņas tiek pilnveidotas izmantojot dažādas spēles un rotaļas.