Mērķis: Veidot
priekšstatu par interaktīvām spēlēm. Uzdevumi: iepazīstināt ar izstrādātājiem un praksē ieviestām
interaktīvām programmām;dalīties ar
zināšanām par to, kā darbojas vietnes;rosināt muzikālo attīstību.
Iesaistītoskolēnu (grupa, klase) raksturojums (ja
piemērojams)
1.-12.kl.skolēni
(viena no šiem klasēm)
Strukturēts LP piemēra apraksts
Piemērs: 7 klasē mūzikas stundā tika izmantota
skolotājas izveidota interaktīva spēle “Veselīga un neveselīga pārtika” https://learningapps.org/display?v=p411csyu320.
Skolēniem vajadzēja
izvēlēties veselīgo vai neveselīgo produktu. Spēles gaitā tika izmantots
bērnu mūzikas instruments “muzikālas kāpnes”. Ja skolēnam trāpījās veselīgs
produkts, viņš ar mūzikas instrumentu nospēlēja no lejas uz augšu, bet ja
produkts bija neveselīgs, spēlēja no augšas uz leju.
Instrumentārijs
Interaktīva tāfele, dators, bildes.
Apliecinošie dati,
faktiun piemēri
(ja piemērojams)
Sasniegtais rezultāts
Skolēniem attīstās fonemātiskā dzirde, ritma izjūta,
sīka pirkstu motorika, domāšana,
instrukciju izpildes prasme, prasme sadarboties un lietot IKT.
Šo LP piemēru var izmantot citos priekšmetos, piemērojot priekšmeta īpatnībām.
Cita būtiska informācija
Datums
27.02.2020.g.
LPpiemēra apraksts/ vizītkarte
Pedagogs (vārds,
uzvārds)
Jūlija Pabērza
Zinātniskais/akadēmiskais grāds (ja piemērojams)
svešvalodu specialitātes studiju programma ar
integrēto bakalaura standartu;otrā
līmeņa profesionālās augstākā izglītība (pamatskolas angļu valodas
skolotājs); piektais
profesionālais kvalifikācijas līmenis (specialais pedagogs);piektais
profesionālais kvalifikācijas līmenis
Mācību
mobilas aplikācijas ActionBound izmantošana mācību procesā
LP piemēra
mērķis/uzdevumi
Mērķis:Veidot priekšstatu par aplikācijas
lietošanu mācību procesāUzdevumi:iepazīstināt
skolēnus un kolēģus ar aplikāciju un tās
lietošanas noteikumiem;novadīt
meistarklasi kolēgiem par uzdevumu sagatavošanu aplikācijā (nenotika COVID-19
dēļ, pārnesta uz rudeni);dot iespēju
kolēģiem pašiem pamēģināt piedalīties mācību spēlē “Ziemassvētki nāk…”;sīki, soli pa
solim izstāstīt skolēniem par aplikācijas ieladēšanu mobilos telefonos un tās
lietošanas noteikumiem;daudzveidot
mācību procesu ar jauniem IKT līdzekļiem;attīstīt
skolēnu tehniskas iemaņas;rosināt skolēnus
aktīvi darboties, strādāt grupās un individuāli, būt izpalīdzīgiem.
Iesaistītoskolēnu (grupa, klase) raksturojums (ja piemērojams)
8.c klase ir ļoti
draudzīga, visiem piemīt humora izjūta. Strādājot ar aplikāciju, skolēni ir
ļoti aktīvi, palīdz viens otram. Skolēnu darbošanas temps ir atšķirīgs, bet
mēs iemācījāmies gaidīt kamēr citi klasesbiedri pabeigs iepriekšējo darbību.
Visi skolēni labprāt iesaistījās aktivitātēs.
Strukturēts LP piemēra
apraksts
Pati galvenā no metodēm šim procesam ir praktiskā
darbība. Tāpēc lai sasniegtu mērķi,
piedāvāju skolēniem strādāt
praktiski. Praktiskais darbs
saistīts ar reālo dzīvi. PIEMĒRS:MatemātikaTēma “Geometrija manā dzīvē”Sākot darboties skolēniem vajadzēja nolasīt
informāciju no tāfeles, izmantojot mobilos telefonus QR koda skenēšanai. Zem
ši koda slēpjas visie mācību stundas uzdevumi. Dabūjot informāciju, skolēni
sadalījās divās grupās un kopā ar pedagogiem sekoja instrukcijām un pildīja
uzdevumus. Lai izpildītu uzdevumus vajadzēja nolasīt tekstu vai apskatīt
attēlu. Pedagogs šajā aplikācija piedāvāja atbilžu dažas iespējas: drukāt
tekstu, izvēlēties pareizo variantu no 4 piedāvātiem, nofotografēt objektus,
ierakstīt video vai audio, lejuplādēt fotogrāfijas.Mācību stundas beigās skolēni ieraudzīja savus
rezultātus ballēs, kā arī vēlāk varēja noskatīties savas izpildītas aktivitātes.
Instrumentārijs
Mobilie telefoni, saite: en.actionbound.com,
interaktīvā tāfele un labs garastāvoklis.
Apliecinošie
dati, faktiun piemēri (ja
piemērojams)
Apliecinājums ir vērotāju (skolotāju,
kuri apmeklēja stundu) verošanas lapas, jo tika novadīta atklāta stunda
matemātikā, kur aktīvi tika imantota mācību aplikacija Actionbound. Visus
materiālus var apskatīt interaktīvā krātuvē, en.actionbound.com (jautājot man
lietotāju vārdu un paroli).
Sasniegtais rezultāts
Izvirzītais mērķis un uzdevumi ir
sasniegti. Skolēni realajā dzīvē izmantoja mobilo aplikāciju Actionbound,
attīstot savas kompetences. Pedagogiem ir priekšstats par šo aplikāciju.
Sadarbība
Sadarbībaar skolēniem un skolotāja palīgu stundu laikā;
sadarbība ar kolēģiem.
LP piemēra izmantošanas iespējas
Šo LP
piemēru var izmantot jebkurā mācību priekšmetā, kā arī ļoti labi noderētu mācību ekskursijās.
Šis aplikācijas izmantošana var noderēt jebkuram skolotājam, kuram ir
vēlēšanās ko tādu sākt un izmantot.
Cita būtiska informācija
Jābūt
uzmanīgiem ar visa veida IKT līdzekļiem stundās. Nevajag pārspīlēt un
izmantot šo aplikāciju bieži, jo visi
interaktīvie rīki ir radīti lai padarītu mācību procesu interesantāku,
nevis pārslogotu skolēnus ar IKT līdzekļu “kaudzi”, kas vēlāk apniks un nedos
pozitīvo rezultātu.
Datums
17.12.2019
Mēs mūsu mājas lapā neizmantojam sīkdatnes. Ja turpināsiet izmantot šo vietni, mēs pieņemam, ka jūs tam piekrītat. SapratuPrivātuma politika